Кейс по SEO-просуванню тематика «Cадовая техніка» ROI = 78%
Кейс по SEO-просуванню тематика «Cадовая техніка» ROI = 78%
Услуга: SEO-просування з оплатою за трафік Тематика проекту: Садова техніка Регіон: Україна ROI = 78% До нас звернувся клієнт, який займається продажем садової техніки. До цього у інтернет-магазину був досвід роботи з іншим підрядником, але результатом він задоволений не був. Даних про валового прибутку до початку співпраці у нас немає, так як відстеження електронної торгівлі в системах аналітики налаштоване не було. Перед нами стояла чітка мета просування - зростання трафіку і продажів. План робіт Були впроваджені важливі зміни і виправлені знайдені технічні помилки:
Налаштовані редіректи.
Змінено мета-теги (title, description, keywords) і заголовки Н1 на всіх сторінках сайту.
Налаштована автоматична генерація мета-тегів, в тому числі для сторінок фільтрів.
Доопрацьована структура сайту.
Впроваджені ЧПУ для сторінок фільтрів в категоріях товарів.
Оптимізовано сторінки пагінації.
Налаштовані правильні відповіді сервера для неіснуючих сторінок.
Впроваджено мікророзмітки.
Для залучення більшої кількості трафіку ми склали велике семантичне ядро. Впритул не робився на конкретні категорії товарів - роботи велися практично над усіма категоріями. Семантичне ядро постійно розширювалося а також коректувалося, виходячи з даних про переходи. Динаміка зростання трафіку за перші 6 місяців Середня маржа по всіх групах товарів за даними клієнта: 10%;
Дохід по Ecommerce: 192 555грн .;
Витрати на просування: 10800 грн .;
ROI = ((Дохід × Маржа) - Витрати клієнта) / Витрати клієнта = ((192 555 гривень. × 10%) - 10800 грн.) / 10800 грн. = 78% Клієнт отримав хороший ROI, а ми - ще один доказ того, що системна робота і постійна взаємодія з клієнтом приносить відмінний результат.
Робота над сайтом проводилася з нуля, тобто на початок запуску кампанії на сайті трафіку не було. Орієнтування налаштовувався на динамічні кластери з числа тих, хто цікавився темою нерухомості. Кілька разів проводилася зміна рекламного банера, для більш точного визначення інтересів аудиторії. Після збору аудиторії, налаштували ретаргетінг, виключаючи тих, хто не зацікавлений в покупці нерухомості. Хороші тестові результати проклали шлях до повноцінного запуску. Для реклами створили кілька креативів, аудиторію для показу сортували по інтересам. Після підбору аудиторії і її сортування, використовували функцію Facebook - Lookalike. Підключили схожу аудиторію, яка збігається за параметрами, з тими хто вже взаємодіяв з оголошеннями. Результати роботи компанії з травня по липень Як результат:
Кейс по SEO просування сайту тематика «Брендування і обклеювання машин»
Послуга: SEO-просування по позиціях + зростання трафікуТематика проекту: Ббрендування і обклеювання машинРегіон: Сиєтл, США Цілі просування:
Залучення на сайт потенційних клієнтів
Потрапити в Топ 10 Google за основними ключовими запитами
Забезпечити зростання пошукового трафіку на сайті
Що ми робили для досягнення поставлених цілей?
Було проведено SEO-аудит сайту
Робота з вже існуючим контентом на сайті
Підбір семантичного ядра
Паралельно з внутрішніми роботами по сайту приступили до зовнішньої оптимізації. Почали з постійних посилань і крауд-маркетингу. За період співпраці були проведені наступні зміни:
Розширення сайту.структури
Оновлення дизайну.
Коригування стратегії просування.
Графік відвідуваності на сайт за останні 8 місяцівГрафік зміни кількості фраз в органіці Клієнту були дані рекомендації щодо виправлення помилок на сайті. Також були підготовлені рекомендації по написанню для сайту якісних текстів. Разом з клієнтом було проведено оперативне впровадження всіх доопрацювань, що сприяло прискоренню зростання трафіку і збільшення конверсій. Клієнт вкрай зацікавлений в роботі, ведуться постійні обговорення по зростанню трафіку і нових ідей.
Послуга: SEO-просування по позиціях, зростання трафіку Тематика проекту: український інформаційний ресурс Регіон:Україна Що ми робили для досягнення поставлених цілей? Робота над проектом почалася з нуля, відповідно ніякої відвідуваності на сайті не було. Весь контент створювався з урахуванням SEO рекомендацій. Для досягнення поставленої мети було проведено аналіз конкурентів і відібрані теми для написання статей. Контент створювався з урахуванням ключових запитів. Результати роботи над проектом за 8 місяців:Графік зростання відвідуваності за весь час роботи над проектом: Проводилось розширення семантичного ядра, для вже існуючого контенту, що позитивно вплинуло на зростання ключових запитів в пошуковій системі Google. Через 8 місяців ми змогли досягти відвідуваності 327 людей в день. Хочемо зазначити, що бюджет цього проекту дуже маленький оскільки сам проект ми розуміли не приносить клієнту прибутку і пішли на поступки. Графік зміни кількості фраз в органіці за весь час роботи над проектом: Також з метою перерозподілу ваги була проведена перелінковка сторінок сайту, відповідно до пріоритетів. Внутрішня перелінковка потрібна для двох основних цілей:
Поліпшити зручність користування сайтом
Розподілити вагу ключових слів по сайту
Для того щоб пошукові системи краще індексували сайт і передавали вага потрібні сторінки і розділів
Графік зміни видимості проекту: Паралельно з комплексними роботами на самому сайті, проводиться просування проекту в соціальній мережі Facebook. Так як сторінка на Facebook була створена пізніше, ніж розпочато було просування то за 4 місяці ми змогли досягти 2200 тис передплатників.
Кейс продвижению в Instagram тематика «Тату салон»
Послуга: Таргетированная реклама в Instagram Тематика проекту: Тату салон Регіон:Україна, Київ К нам Обратился клиент с просьбой помочь привести ему клиентов через страницу в инстаграм. Данная страница давно была заброшен и с ней не проводилось никаких работ, Она не обновлялась довольно долго. Что мы сделали: Разбили аудиторию на сегменты, настроил рекламную кампанию с Несколькими вариантами объявлений на каждый сегмент. Вместе с клиентом определили аудиторию это парни девушки 22-35. Профиль давно не обновлялся, поэтому была проведена работа над стилизации и загрузкой новых фото. Формат оголошення: Використовувала 2 формати:
каруселі
відео
Тест: Як показав тест, відео людям абсолютно не заходить. Банер де є динаміка (майстер в роботі) заходять найкраще. Приклад: Так як нам важливо передати стиль майстра використовували каруселі з майстром на першому місці + 3 роботи. Щоб порядок фото не порушувався, відключили функцію "Автоматично показувати спочатку результативні картки" Зробили акцент на наступні тригери:
досвід
кількість робіт
унікальність
якість
Робота з індивідуалізованим аудиторіями: Аудиторії з розділу "Сегментація ЦА" ми перетинали. Наприклад: інтерес тату. І все це давало кліки в районі 0.06-0.08 $ Використання ЛукеЛайк аудиторій зі звуженням по регіону, давали кліки по 0.19 $. робили на основі, взаємодій з аккаунтом замовника за 30 днів, як виявилося дана аудиторія на подив вийшла дорожче ніж по сегментації. Так само на аккаунт був підключений автовідповідач. Результат: Статистика по кампанії:
Бюджет 5$ в день.
Середня вартість кліка: 0,06 $ (приблизно 1,5 гривні)
Середня кількість передплатників в день від 21 до 47
Заявок: в день в директ в середньому приходить від 6 до 9 заявок.